Om rollen:

Vi söker en engagerad och driven säljare med administrativ kompetens som kommer att inneha en nyckelroll i att hantera både försäljnings- och administrativa uppgifter. I denna position kommer du att vara ansvarig för att ta fram offerter, kalkyler, avtalsförslag samt för att underhålla och utveckla kontakter med våra grossistpartners.

Resor till kunder och projekt samt deltagande i mässor och liknande event kan förekomma i viss omfattning.

 

Ansvarsområden:

Du kommer att ha det övergripande ansvaret för att ta fram och hantera offerter, kalkyler och avtalsförslag för att möta våra kunders behov och krav.

Det är din uppgift att säkerställa att kommunikationen och samarbetet med våra grossistpartners är smidigt och effektivt.

Vidare ingår det i rollen att hantera digital dokumentation och att säkerställa att alla administrativa processer utförs på ett korrekt och effektivt sätt.

 

Önskad bakgrund:

Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet inom försäljning, gärna med erfarenhet från grossistledet. Du ska vara bekväm med att hantera digital dokumentation och ha tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter. Viktigt är också att du är en social person som trivs med att hantera och skapa relationer med andra människor.

 

Ansökan:

Om du är redo för en utmanande och mångsidig roll där du får möjlighet att kombinera försäljning av en unik produkt och administration, skicka in din ansökan idag! Besök vår hemsida för mer information om företaget och hur du kan ansöka. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och forma framtiden tillsammans

 

Kontakta:

Skicka din intresseanmälan till lennart.skoglund@eltasmk.se så hör vi av oss inom ett par dagar. Om du har några frågor så är du välkommen att ringa Lennart Skoglund på 070-5542950 eller Mårten Eklund på 070-9549445.